Jump to content

Swarovski Z6i 2,5-15 x56 gen 1


vest

Recommended Posts

Hmmm, ein kamerat av meg har kjøpt (men Ikkje fått) ein Swarovski 2.5-15x56 som har lysreguleringen på sida.Eg har sjølv sett bildet,men den var så billig at eg nesten begynte å lure på om den var uekte.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hvis det var den på Finn.no, så var det fake i følge Swarovski.

Ja etter å ha sett nøyare på bildet såg eg at det ikkje kunne vere ekte,måtte berre ha det bekrefta av andre før eg kontakta kjøpar og sa det ikkje var ekte.Han hadde kjøpt siktet,men etter at eg gav beskjed så har han vore i kontakt med selgar og skal få pengane tilbake. Når ein ser ein slik Swarovski til 4500kr så er det for godt til å vera sant. Rett nok sto det ikkje Z6, men Swarovski har jo ingen andre modellar med desse spesifikasjonene så det var tydelig kva den skulle etterligne. Når eg har søkt på nettet etter fake Swarovski riflescopes så er Ikkje dette problemet heilt ukjent,men dei fleste kopiene eg fann var mykje meir lik originalen enn denne kopien som utanom namnet og forstørrelsen ikkje likna Z6 i det heile. Så vær obs!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...