Jump to content

Ekstra tårn til IOR optikk fra LRD


glockss

Recommended Posts

Gikk til innkjøp av tårn til min IOR Recon kikkert, grunnen var at originalt tårn med s.p.i.x ikke tillot montering av bdc data/custom turret label.

 

Innkjøpet ble gjort hos LRD http://www.longrangedesign.com/. Pakken levert på 6 dager til en nette sum av 1100,- inkl tull og moms

 

Tårnet består av 2 deler, indre tårn og ytre tårn. Genialt design!!! Indre tårnet er alltid påmontert, mens ytre tårnet benyttes til å feste data, samt justere for innskyting. Hvorfor har ikke IOR designet dette selv?

 

Grunnet mitt oppsett og hvordan jeg ønsker tårnet montert (se null streken under tårnet) så måtte jeg lage en liten pakning for å få høyde på ytre tårnet. Fullt mulig uten, men blir knot når man må holde den i løse lufta før skruene strammes. Det følger med 2 indre tårn en høy og en lav (2 hele runder i forskjell), men jeg bånnet ytre tårnet uansett.

6YDGSYt.jpg

Indre tårn sammenlignet med originalt fra IOR

2osDdRv.jpg

vp4aoDl.jpg

Inneholdet i pakken

DhuHwkG.jpg

TQGGHAq.jpg

Stooor tårn :)

 

Ser også jeg må gjøre noen endringer på label'en min, kanskje kutte den uten overlapp, eller få skjøten en annen sted en 0.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...