SKO1338 Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 ARREDONDO +3/4 GLOCK KITS To ganger på kort tid har dette skjedd. Noen andre som har opplevet noe slikt? Leverandør sier at de aldri har hørt om noe slikt før og at det er første gangen de ser det. De var ca 1 år og 2 mnd gamle. Jeg har ikke brydd meg så mye om å tømme magasinene så de har ofte ligget fulladet, det ser litt ut som sprekken følger fjærsvingen om dere skjønner. (trenger ikke noen diskusjon om mag generelt skal ligge med eller uten patroner) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim114 Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Det tok litt tid, men det dukket opp. Jeg mistenker feilstøping. Det hele minner litt om den ene sålen på mine sorte Mephisto spasersko som knirket. De dyreste skoene jeg noensinne har eid - Og de klart dårligste. Reklamer!!! La dem ikke dø i synda. Mvh Jim114 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SKO1338 Posted September 6, 2015 Author Share Posted September 6, 2015 Var det jeg gjorde. Selger underkjente reklamasjonen, men kunne gi meg 35% rabatt om jeg ville kjøpe nye..... De mente at de ikke ville kunne bringe dette opp overfor sin leverandør siden det var over 1 år siden slik jeg oppfattet det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim114 Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Send magasinet til produsenten og klag. Kanskje de får kalde føtter og sender deg ett nytt. Hvis jeg var produsent så ville jeg ha tak i det magasinet for å la konstruktøren ta en nærmere titt på det. Mvh Jim114 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardinal Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Kjøpt i Norge eller importert? I Norge har du minimum 2års reklamasjonsrett. Men den gjelder jo ikke på kjøp i utlandet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SKO1338 Posted September 6, 2015 Author Share Posted September 6, 2015 Dette er kjøpt i utlandet. Ja kjenner til at det er andre regler der. Hadde jeg vært produsent ville jeg ha sett annerledes på det. Jeg ville blitt bekymret for hvor mange slike som ville dukket opp fremover. Merket er jo anerkjent innen markedet. Synes det er noe underlig at jeg er den første det skjer med som de hører om, de sier de har solgt dette i 10 år uten å ha sett noe tilsvarende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenA Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Ta det opp direkte med produsent om forhandler ikke ønsker å gjøre det. Forklar hva som har skjedd, og om det er dette de forventer av sine produkter, legg gjerne ved en side-notis om at forhandler ikke var interessert i å ta i saken. Worst case får du tilsendt nye direkte fra fabrikk/produsent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.