Jump to content

Har dere erfaringer med Hytera sin digitale jaktradio?


hertzen

Recommended Posts

Kvalitet fra ShenZhen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hytera

De kjøpte en liten del av Rohde & Schwartz for noen år siden.

(Jeg har observert at utenlandske firmaer har kjøpt opp

Norske firmaer og trodde at de dyktigste Sivil Ingeniørene skulle bli med på lasset til Danmark og England, men der tok de feil. Mine venner/bekjente/kolleger driver fremdeles produktutvikling i små selveide firmaer på oppdrag - De giddet ganske enkelt ikke å flytte med på lasset. Ikke har de noen planer om å selge arbeidsplassen heller. Fritids aktiviteter - Familie - Venner - Natur teller mere :-)

 

De bedre modellene er litt overkill som jaktradio, men jeg kan godt selge de beste til Røde Kors med god samvittighet.

 

Hvis du ikke blir mørkredd når du ser den norske prisen så hugg til. Her snakker vi om Premium følelse. Kjøp gjerne ett ekstra batteri og det du trenger av ekstra utstyr.

(Hvis du er svinrik så hør med Røde Kors om de kunne tenke seg en 20 pakning eller flere)

 

Ryktet er utmerket men jeg har ikke holdt en i hånden (Tror Jeg). Man vet jo aldri - Det kan jo tenkes de er OEM produsent også.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...