Jump to content

Kjøpe Nitedal haglepatroner i Rogaland


audung

Recommended Posts

Nå bor ikke jeg i Rogaland, men jeg har ikke funnet det i noen butikker.

Jeg har ringt Norma, men de kan tydeligvis ikke selv svare på hvem som skal ha det, og ikke ringer de tilbake heller slik de lover.

 

Jeg har bestilt på nettet hos Skitt Fiske. Så satser jeg på at de får og får sendt før rypejakta starter.

Link to comment
Share on other sites

Nubben skulle ihvertfall ta inn, men visste ikke når de evt. kom i butikk.

Er mulig å bestille ifra enkelte nettbutikker, men vet ikke om noen av de heller har på lager eller vet når de kommer. Virker som det bare er å smøre seg med tålmodighet, regner med det blir kraftig annonsert når patronene kommer i butikkene rundt forbi. :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Spurte etter disse hos Intersport Bogstadveien her i Oslo i går.

Gutta der fortalte meg at siden det at bly ble lovlig å selge igjen i Norge kom så brått på(de fikk ingen indikasjon tidlig på året om nøyaktig når det ville skje), så har det vært problemer med å få i gang produksjonen av Nitedals patroner.. de sliter bl.a. med å få tak i nok hylser osv.

Link to comment
Share on other sites

Nå kom det en mail i dag om at Nitedal skuddene er forsinket, og er planlagt levert hos Norma 28. august.

Og så skal de klare å få de ut til butikker og forhandlere før jaktstart 10. september.

 

Den skal bli knapp, men det kan jo være det går å få de i tide hvis alt går på skinner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...