Jump to content

Er bly bedre/billigere?


Tomaso

Recommended Posts

Spørsmål 1: Dårlige blypatroner er dårligere enn bra stålpatroner.

Spørsmål 2: Gode blypatroner og gode stålpatroner regner jeg med kommer til å koste det samme fremover.

 

Under ser du en tabell over hastighet og inntrengning for diverse hagleammo gjort for noen år siden.

normal_Testdata.jpg

 

Hele testen ligger HER

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det er på tide ja, men står ikke høyt på prioriteringslisten. Var desverre mye styr sist, ikke minst fordi vi måtte kjøpe ammo selv. (Vi fikk heldigvis noe tilsendt fra andre) Feks Jaktdepoet ville ikke bidra, men brukte ukritisk resultatene uten vårt samtykke i reklame etterpå, ref "Best i test dueammoreklame".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser ikke helt hvordan det kan oppfattes som feil av Jaktdepotet å henvise til en test de selv ikke har noe med å gjøre? Er vel mange som selger alle kjente merker her i landet. Og i såfall vil jeg heller tolke dette som positivt hvis en forhandler av et produkt kan vise til en test de ikke har vært med på å "sponse".. Har vel sett for mange av partiske tester av produkter jeg da..

 

Og det finnes vel sutretråder for/mot ethvert firma i Norges langstrakte land som selger produkter til oss jegere. Gitt hvor mange som handler hver dag på Depotet, er det heller ikke unaturlig at en og annen vil være misfornøyd.

Ligger vel i menneskets natur?

Enkelte er jo lettere å tilfredstille enn andre, mens noen aldri kan få tilfredstilt sine behov uansett.. Tror vel de fleste som jobber i et serviceyrke har sine erfaringer med hvermansen i alle samfunnslag.

 

Misforstå meg rett, servicen bør man strekke seg langt for å yte uansett. Men tar man en ringerunde/besøksrunde nå i disse travle tider, vil du nok bli møtt av relativt stressa betjeninger i det ganske land. Og hvis de ikke er opptatt nå, er det større grunn til uro i mine øyne..

Link to comment
Share on other sites

Vel vis man leser kundeomtalene til Jaktdepoet så blir man skeptisk. Jeg har akkurat kjøpt hagle og tenkte at den skulle kjøpes inn på Jaktdepoet men, etter og ha lest alle kundeomtaler falt valget heller på Villmarksbutikken pga de hadde utrolig bra og mange kundeomtaler. Jeg kjøpe hagla mi der og er stor fornøyd med kundeservice! Hyggelige karer med mye kunskap. Selger fant et bittelite merke i hagla som for meg ikke var noe big desl i det hele tatt. Da slengte hsn med 2 bokser ammo og stokk olje på kjøpet. Kommer altid til og handle hos de! Super butikk!

Link to comment
Share on other sites

ang. Jaktdepoet

 

Jeg har bare positive erfaringer med Jaktdeopet de gangene jeg har handlet der. Rask og god service og de har levert det de skulle. Jeg har riktignok ikke måtte klage/ reklamere på noen av varene jeg har kjøpt der, og det er ofte da man får vite om service er god eller dårlig.

 

olafen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...