Jump to content

Shadow Orange tillat?


Recommended Posts

Ja, lovlig IPSC.

 

Shadow DK er jo godkjent, og Shadow Orange.

 

De sier videre:

"Also approved: variants with original (CZUB) barrels which are longer than standard (e.g. SP-01A, SP-01DK), provided the barrel length does not exceed 127mm, and provided all other aspects of these variants fully comply with all other Production Division rules"

 

Det lengre løpet er jo montert for å tilfredstille det danske kravet om løpslengde, vil tro det er noe av grunnet til det lille tillegget jeg har sitert over.

 

Så jeg kan ikke se hvorfor det da ikke skal være fullt lovlig i Production.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke si den ikke frister nei....

Nå er det jo mulighet med Hunters House igjen også.

Billigere og hvorfor ikke få de ekstra millimeterene med løp for en billigere penge....

 

Noen som har noe info om hva som er forskjellen på f.eks PVAS sin Shadow Ultimate og Orangen? (bortsett fra de medfølgende fargede delene da...)

Link to comment
Share on other sites

PVAS sin er vel, såvidt jeg har forstått, en vanlig Shadow som de har byttet noen noen fabrikkdeler på innenfor Production regelverket, altså det samme du kan gjøre selv. Orange påstås å ha bedre tilpasninger pipe-sleide-ramme ihvertfall fra fabrikk, men om dette har noe å si i praksis er jeg heller usikker på. I min erfaring er vanlig Shadow mer enn presis nok, så jeg hadde heller kjøpt en vanlig en og lagt resten av pengene i ammo (noe jeg også har gjort). Men har du lyst har du lov. Den oransje er kul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...