andreasli Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 hei! noen som hvet om det finnes hevarmskuler å få kjøpt til Tikka t3? og om det finnes, hvor det selges? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bivdi Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 http://www.tikka.fi under "T3 accessories" vet ikke om Schou Våpen har tatt inn disse, mest sansynlig, men kan ikke finne det på hjemmesiden http://schouvapen.no/wip4/ Sku gjerne hatt meg en sånn selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasli Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 hmm. skulle nesten tatt en telefon å hørt litt med de:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deerkiller Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Nava sport i Namsos har en hel pose hengende i butikken.Har en slik på min T3 .Kjempeprodukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasli Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 hei! noen som hvet om det finnes hevarmskuler å få kjøpt til Tikka t3? og om det finnes, hvor det selges? du har vell ikke tilfedigvis en nettadresse eller et nummer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan Cane Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Hei. Vil disse hevarmskulene også passe til en Remington? Hvis ikke, hvem selger da passende hevarmskuler til Remington? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolfi91 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 De har flere slike, tror dem passer til remington også pris var vell 100 kr stk. 74284475 Nava sport namsos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuna Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Gummi "overtrekk" til hevearmskule selger de også hos Jakt og Friluft. Disse passer nok på flere typer, jeg har det på min remington og der sitter den som et skudd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan Cane Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Takk folkens. Skal skaffe meg en slik fra J&F. "Gummi" brukes jo ofte forebyggende, mulig det optimaliserer sjansene for sikker jakt også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasli Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 hei! jeg kan ikke finne noe på sidene til jakt og friluft. noen som kan hjelpe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Jaktpartner på Elverum har slike gummikuler, mener de kostet kr 96. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deerkiller Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Et lite tips når du trer på gummin.Spray hårspray i hullet først ,da glir gummikula lett på, og vil bli sittende når hårsprayen tørker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts