Jump to content

Gunslingercorral.com


Christpe

Recommended Posts

hei er det noen som har erfaringer med denne siden: http://gunslingercorral.com/productsmain.asp jeg har bestilt følgende derfra:

det står at det er shipped for snart 3 uker siden, har forsøkt å oppnå kontakt med siden uten hell, og jeg ikke lykkes med dette, noen som vet noe om dette produktet eller hvor jeg event kan skaffe dette?

Takk

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Order #426 (Shipped)

Order Date: Saturday 11 April, 2015 Order Total: $86.00

 

Det ble postet 14 April så hvis du følger med i en uke til så kan du jo høre med de.

 

Det virker som du må høre med damen i Texas om hun har fått sendingen.

Siden du har betalt med kredittkort burde det gå greit å få pengene tilbake.

 

Nei. jeg har aldri hørt om eller sett dette produktet

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt gunslinger i sikkert 15 år nå og jeg er helt avhengig av den :) Beste oppfinnelsen på lenge!

 

Jeg går mye ettersøk og jakter i ulendt terreng og da er det herlig å slippe å holde hendene på rifla. Jeg har begge hender fri og det er herlig. Den har berget meg fra å knuse både kikkert og børse flere ganger når jeg har gått på snørra i ei ur i dårlig lys :)

 

Løp og kjøp sier jeg - gunslinger er like viktig for meg å ha med på jakt som kniven omtrent.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker å få kjøpt denne men sliter med å finne et sted som leverer...... Ser ut til at der jeg har bestilt den ikke eksisterer eller av en eller annen grunn ikke får levert, ei heller besvarer mine mails, så vet noen om hvor denne kan kjøpes? i Norge? Eller i utlandet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker en Quickshooter-reim, som jeg er kjempefornøyd med. Jeg antar at den ligner veldig på reimen du ønsker å kjøpe - geværet henger naturlig på skrå over brystet i typisk "klarstilling" for støkkjakt på fugl, slik at du har hendene fri men likevel er klar for alt. I tillegg kan reimen brukes som bærereim (over både én og to skuldre), eller eventuelt skytereim (noe jeg riktignok ikke har prøvd).

 

Forskjellige bruksmetoder presenteres i andre halvdel av denne videoen.

 

Jeg kjøpte mitt eksemplar på Villmarksmessa, og et kjapt Google-søk sier at det finnes flere forhandlere i Norge.

 

Jeg er som sagt veldig fornøyd - det er en stor fordel å ha hendene fri samtidig som man er like klar for "action" på slutten av en lang dag som når man begynner om morgenen. Faren min bruker også Quickshooter-reimen når han er hundefører på elgjakt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Takker for svar:) Vet ikke helt om den er hva jeg er ute etter, jeg skal bruke reimen til snikjakt på hjort, etter å ha søkt på nettet kan det virke slik at dette produktet ikke eksisterer lengre, eller er det andre som vet hvor en kan kjøpe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...