Jump to content

Sig X-5 allround hylster (gamle typen)


Tobiassen

Recommended Posts

Når du bestiller kommer det opp et felt hvor du kan skrive inn hvis du har tilleggsopplysninger om ordren, og der skriver du og forklarer hva du har slags pistol. Jeg gjorde det da jeg skulle ha hylster til min X-five Supermatch. Det var for ca et år siden, og de hadde ikke startet produksjon av dette hylstret, derfor laget de det som spesial ordre. Jeg var innom på fabrikken og hentet det i august, og betalte vanlig pris selv om det var spesial ordre, og laget for hånd. Fikk også se litt av lageret og produksjonen deres. De lager plater med avstøpning av alle pistoler de får bestilling på hylster til, og lagrer disse slik at de neste gang lett kan lage tilsvarende. Det eneste du må huske er at de ikke sender ordrer over $ 100,- ut av landet.

 

De lager et competition hylster som er mer åpent i front, kanskje de kan lage det til din pistol. Det er bare å sende mail og spørre. Send gjerne med et bilde av pistolen, det gjorde jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...