Jump to content

Flytedress anbefalinger?


Terje338

Recommended Posts

Hei,

Er på utkikk etter ein god flytedress til bruk i båt til jakt og fiske.

Ein av dei viktigaste kriteriene er at dressen skal vere god på og det må vere lett og bevege seg i den.

Blir dressen for tung i bruk så blir den nok ikkje brukt annet en når det er skikkelig ruskete vær.

 

Ser der er mange fine dresser og få kjøpt men desverre så er det vanskeligt og få prøvd desse utan og bestille dei på nettet, så det hadde vore greit og hørt andres erfaringer.

 

Legger med nokre linker til dei mest kjente merka.

 

Fladen: http://www.fladenfishing.se/Servlet

Mustad: http://www.mustad.no/norge/www/htm/indexproducts.htm

Regatta: http://www.regatta.no/index.php?page_id=382

Sundridge: http://www.sundridge.co.uk/

Kinetic Wavecruiser

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Sundrige som jeg kjøpte i 2000. Har brukt den mye, og er ganske fornøyd med den.

Bra funksjon på hette og krave, bra tetting rundt håndledd, og nok av lommer.

 

Den er ganske varm, så den passer ikke til bruk i vær over 0 grader om du har tenkt til å bevege litt på deg. Da blir det mye kondens i den.

 

Bare vær obs på att det som regel ikke er nok av oppdrift i dressen til å holde deg helt flytende. Min er det vel ca 80 kg oppdrift i (får ikke sett etter for jeg finner den ikke nå...) så du må ha flytevest i tilegg.

Vet ikke om det er mer oppdrift i de nyere modellene.

Link to comment
Share on other sites

Har selv kun brukt Regatta, i privat og jobb sammenheng. Er godt fornøyd med active 911. Har prøvd denne på både land og i vann. God å bruke, men det er som nevnt tidligere umulig å ha den på dersom du skal gjøre noe fysisk, da med tanke på varme.

 

Store lommer, belte kan du ta av og få på en kniv. Eneste er at noen av borrelåsene går "feil" vei. Har litt problemer med å lukke opningen på armene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Sundrige som jeg kjøpte i 2000. Har brukt den mye, og er ganske fornøyd med den.

Bra funksjon på hette og krave, bra tetting rundt håndledd, og nok av lommer.

 

Den er ganske varm, så den passer ikke til bruk i vær over 0 grader om du har tenkt til å bevege litt på deg. Da blir det mye kondens i den.

 

Bare vær obs på att det som regel ikke er nok av oppdrift i dressen til å holde deg helt flytende. Min er det vel ca 80 kg oppdrift i (får ikke sett etter for jeg finner den ikke nå...) så du må ha flytevest i tilegg.

Vet ikke om det er mer oppdrift i de nyere modellene.

 

Det er nok 8 kg oppdrift som er rett. Vanlig på redningsvester er 15 kg, men benevnelsen er 150 ett eller annet. Sløyf siste nullen.

Link to comment
Share on other sites

Etter og ha kikket litt så synest eg at dei nye Fladen dressene ser praktiske ut.

 

Den nye 848 Maxximus synest ej er den tøffeste av dei, og den ser til og ha menge nye praktiske løysninger.

Men den litt billigere 848 pro ser ut til og ha omtrent dei samme smarte løysningene.

Slik eg forstår det så er desse dressene mulig og opne for og få lufting opp under ermene, og har praktiske lommer på arma.

Er det nokon som har testet nokon av desse dressene?

 

Synest og at knall gul farge er den som er lettast og oppdage ute på sjøn når det kviter på bølgetoppene.

Link to comment
Share on other sites

Da har ej fått prøvd nokre flytedresser og har komt opp med nokre konklusjoner.

 

Mustad Viking 2 delt:

Den var ca 3.3kg.

Virka solid, sterkt ytterstoff, hadde mange gode løysninger men og nokre løysninger som virker billige og litt dårlige.

Hetta var stor og kanskje litt for stor, og bremmen kom kanskje litt langt ned i synsfeltet.

Dressen føltest god på, men synest at den gjorde meg litt for lite "spretten" i den dressen men kan sikkert passe bra til og kun stå på dekket på ein båt og fiske avslappende time etter time utan og fryse.

Trur det var at jakka var så lang at den nesten kom ned på knea mine som gjorde dressen så tung og gå/springe i.

I og med at ej ønsker ein dress som ej lett kan bevege meg i, og kanskje gå litt på land med så var denne ikkje noko for mej.

 

Regatta Basic 955:

Lett ca 1.8kg.

Savnet flis for i hette kragen, og kunne godt ha tenkt mej eit meir solid belte rundt livet da denne modellen leverest med strikk belte.

 

Regatta Coastline 953:

Lett ca 1.8kg.

Har flis i kragen men også her savnet ej eit meir solid belte en det strikkbeltet.

 

Regatta Activ 911:

Lett ca 2kg.

Likte denne best av alle Regatta dressene med godt belte rundt livet og flis på innsiden av kragen.

Den føltest og kjentest lett ut på, hadde lufting under armene som ein kunne opne/stenge med glidelås.

 

Til felles med alle Regatta dressene var:

At dei hadde glidelås for lufting under armene.

At dei for min kropp/smak hadde litt for mykje stoff i armene, så draktene føltest litt for romslig her, og dermed trekte dette ned noko på den gode bevelgelse friheit følelsen.

 

 

 

Kinetic - Wavecruiser X8:

Tung ca 5kg.

Dressen har flis i kragen og har bukseseler som hjelper og få ned vektsfølesen. God justerbar stramming rundt knærne, godt magebelte(med ein slags ryggstøtte i baken).

Armene hadde betre passform en Regatta(ikkje så romslig)og hadde mykje betre tetting i handleddet en Regatta sine modeller.

Denne drakta føltest mest ut som ein flytedrakt etter dei ej så langt har prøvd på både godt og vondt, og hadde vel valgt denne om ej viste ej skulle ramle på sjøen midtfjords og måtte ligge og drive og vente på hjelp.

Ein kjente godt dei fyldige flyteelementene i dressen, og har ein følelse at denne vil vere varm i bruk.

 

 

Har endå ikkje funne ein klar favoritt da dei fleste har sine klare fordeler og ulemper, men ut fra kva ej ser på bilde så ser dei Fladen dressene gode ut og ser ut til at desse har slankere armer en kva Regatta har.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...