Jump to content

Blaser stokk/lånekasse kjøp og salg


christopherr

Recommended Posts

Hvordan er det å kun selge skjefte, samt søke om nytt når dette alene ikke er komplett våpen?

 

Kunne eksempelvis ønsket meg en grs eller success setup og samtidig solgt en så og si ny professional r8 stokk.

Ideer videre om hva en kunne fått for en slik?

 

 

 

Tusen takk:)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

og samtidig solgt ett så og si ny professional r8 stokk.

Ideer videre om hva en kunne fått for en slik?

Hvis du finner en kjøper:

http://egun.de/market/item.php?id=5363815" target="_blank

Kanskje €uro 300-420 Hvis du finner en kjøper.

Jeg ville ha beholdt skjeftet. Det kan tenkes at neste eier er konservativ og ikke liker noe tacticoolt.

 

Sist jeg sjekket så var omsetning av trestokker fri.

 

Mvh

Jim114

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Heisann,

 

Regner med det er annerledes siden stokk/låsekasse på blaserne er en enhet som regnes som låsekassen på våpnet. Dette gjelder professional/success etc, på treskjefte modellene gjetter jeg at en kun kan kjøpe "planken" og.

 

Nummerert er det også, derfor, ved salg av stokk, kan kjøper kun søke om tillatelse til kjøp av låsekasse?

Videre for meg selv, vil jo sitte med løp, sluttstykke/bolthode, hvordan søker jeg kun på skjefte/låsekasse til dette?

 

Tusen takk til den som kan gjøre meg litt klokere,

Link to comment
Share on other sites

Rifla di kan registreres som to våpendeler låskasse og pipe.

Stokken med "innmat"/låskasse registreres på låskassenummeret og pipa på nummeret på pipa.

 

Du kan selge låskassa (Stokken) for seg hvis du vil. (Selvfølgelig til en kjøper med ervervstillatelse på våpendel låskasse.)

 

Skal du ha en GRS stokk så må du bruke innmaten fra stokken din, dette er da bare en plastikkbit som kan selges uten ervervstillatelse. Eller du kan behode den for å ha muligheten til å bytte tilbake.

 

Skal du ha en Success stokk, så kan du selge stokken din komplett, eller prøve å få butikken til å ta den i innbytte.

 

Kjenner ikke prisnivået på R8, men du kan vel regne prisen på en brukt R8 professional og trekke fra prisen på ei brukt R8 pipe og et brukt sluttstykke.

 

Edit: Kjøper du en GRS stokk trenger du ikke søke om noe, kjøper du en Success stokk søker du ervervstillatelse for ei låskasse.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett denne vidoyen så har jeg observert at det synes å dreie seg seg om en plaststokk med integrert låsekasse

hvor du formodentlig kan plukke ut deler og sette inn i en annen stokk.

Blaser R8 Professional assembled and disassembled in less than a minute

 

Selges på egun.de

Schaft, Blaser R8 Professional, Neuwertig

http://egun.de/market/item.php?id=5361750

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...