Jump to content

Modding av Glock for IPSC


Emblazon

Recommended Posts

Har en Glock 35 som jeg bruker til praktisk i Standard klassen. Lurer nå på om jeg skal gjøre noe mer med den.

Har satt på mag brønn, rødt fiber fremsikte og forbedret grepet med epoxylim/sand.

 

Noen som veit om det finnes noen i fedrelandet her som har peiling på bygging av Glock? Tenker mest i retning porting ++

 

Evt noen som veit om andre ting som er kjekt å gjøre i forhold til modding mot praktisk skyting i standard klassen?

 

TAkker for alle svar som måtte komme

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

var sleiden jeg tenkte på ja.. open panger blir det ikke med det første...

 

tenkte vel litt rundt avtrekksjobb, er jo som kjent ikke verdens beste avtrekk i en glock..

 

å ellers det folk veit om av ting som er "kjekt" å gjøre.. vil få noen ideer også rundt det med å fikse på en praktisk pang.. har nemlig ingen erfaringer rundt detta...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg ville fått prøvd å gjøre noe med avtrekket først.

Ellers er det egentlig ikke så mye som trengs.

Men kjenner ikke så mye til hvem som gjør en bra Glock-jobb i Norge.

 

IIRC så hadde dk et par G22er med meget bra avtrekk for noen (flere) år siden. mener de var noen i Sverige som hade gjort jobben. Du kan jo sende han en mail og spørre

Link to comment
Share on other sites

Jeg er etterhver ganske fornøyd med avtrekket på min G17. Hvis du googler søkebegrepene "trigger job" og glock, så vil du finne en hel del relevant informasjon. Delene handler du hos Glockparts, og hvis du vil spare moms så deler du ordrene opp slik at ingen enkelt ordre overstiger NOK 200 før frakt.

 

Når det gjelder hva du faktisk har lov til å gjøre innen de enkelte klassene i Praktisk, må du vurdere det selv. Jeg bruker min kun til militærfelt, og der funker den fint.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...