Jump to content

Noen som er med på en fellesbestilling fra Siarm?


olemm

Recommended Posts

Det är rätt inställning ! Och lägger man en order på 1000€ inklusive IVA

Så blir det fraktfritt . Sen har jag en del tips om hur man delar upp kostnaderna

Om man inte kommer upp i 1000 € så att det blir rättvist, tex om endast 2 av 3 ska ha

Hattar elr primade hylsor så tar dom farligt gods avgiften, och att man delar upp

Fraktkostnaden för hur många euro man handlat för, och det för att en som handlat

För 100 euro inte ska betala lika för en som shoppat för 500 euro.

 

Så har jag gjort och det har känts bra och rättvist ,

 

/P

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig, folk skal slippe og sende masse penger til en som de ikke vet hvem er, eller holder til;)

 

Holder til i Larvik by the way.

 

En ting jeg har kommet på som er en utfordring, er å frakte det innenlands, kan se for meg at det koster endel å sende noen tusen hylser og wads med posten.

Link to comment
Share on other sites

Det er mulig for alle hvis det blir noe av:) som nevnt lodder jeg bare stemningen, hadde man kommet med en bestilling over 1000EUR så blir frakt gratis, og da er det plutselig ganske lukrativt å bestille ting som tar stor plass som hylser wads osv. Optimalt, hadde det vært best å vente til man kan bestille blyhagl lovlig. Da vil det være enda deiligere med gratis frakt;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...