gordon setter Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Har fått ny pc med Vista, må si jeg ikke skjønner bæra..hvordan får jeg til resize picture? Umulig å få lastet opp bilder nå...skjønner at folk klager på vista helt håpløst, alt er jo nytt jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegerjente Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Har du Windows Fotogalleri på den, og Microsoft Office? I M. Office skal det finnes et program som heter Microsoft Office Picture Manager (mappen Microsoft Office-verktøy). Brukbart redigeringsprogram jeg bruker selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordon setter Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 Har du Windows Fotogalleri på den, og Microsoft Office? I M. Office skal det finnes et program som heter Microsoft Office Picture Manager (mappen Microsoft Office-verktøy). Brukbart redigeringsprogram jeg bruker selv. Arrggh kjenner jeg koker..ikke tålmodighet til sånt, må man redigere for å få det til... Dårlig tålmodighet når det gjelder pc. Jeg bruker jo å sende masse bilder på mail og...dobbelt arrgh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordon setter Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 Har du Windows Fotogalleri på den, og Microsoft Office? I M. Office skal det finnes et program som heter Microsoft Office Picture Manager (mappen Microsoft Office-verktøy). Brukbart redigeringsprogram jeg bruker selv. Fikk nå til noe, men bildet ble komprimert...ikke lagret som et eget komprimert bilde. Ikke noe farlig med dett bildet, men med andre bilder må jeg få lært hvordan jeg ungår det. Takk for hjelpen så langt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegerjente Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Du finner ut av det. Ikke det mest avanserte dette programmet, men jeg bruker det altså til å endre bildestørrelse m.m. til min egen nettside. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulven Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Problemet er nok mest P45 enn vista problem.. Tips: Det finnes "for dummies" bøker, kjempe gode bøker.. jeg har selv brukt disse, og bruker dem fortsatt til oppslag.. Se etter en "Vista for dummies" eller "bildebehandling for dummies". Jeg har kjøpt Acdsee, og bruker denne til å krympe, beskjære, justere.. m.m bilder.. www.acdsee.com mener jeg adressen er.. lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puzzaque Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Har fått ny pc med Vista, må si jeg ikke skjønner bæra..hvordan får jeg til resize picture?Umulig å få lastet opp bilder nå...skjønner at folk klager på vista helt håpløst, alt er jo nytt jo Her har du ett genialt enkelt program for reseizing og enkel billedbehandling IRFANVIEW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts