Jump to content

Ny i Kongsberg


prikken

Recommended Posts

Hei alle sammen.

 

Da var jeg innstallert på Kongsberg og godt i gang med studiene. Men det er visse ting som mangler. Dagene skulle hatt innslag av litt friluftsliv og evt en dag på skytebanen i ny og ne.

 

I utgangspunktet er det småviltjakt som står øverst på listen, men hvis det mangles mannskap for elg, rådyr eller annet vilt er jeg med på det meste.

 

Finnes det noen der ute som har tips til hvem og hvor man kan henvende seg for evt tilgang til jaktterreng så blir jeg glad.

 

Det hadde vært fint om noen kunne gi et hint om det forgår aktivitet på skytebane også. Skyting er gøy. Vet at det ikke er rett tid på året for baneskyting nå når jakta er i gang, men satser på at det er flere som meg som liker å smelle litt mot blink/gong hele året for trening og morro.

 

Jeg kan nevne at jeg ikke på noen måte kan regnes som proff i noen retning, men går for å være normalt sikker med våpen.Jeg har de siste 2 årene deltatt ved noen vinterfelt-stevner i jakt.klassen. Har jaktet i mange år. Mest småvilt, men høstuka etter vestlandshjorten betyr mye. Pga studier utgår dessverre hjortejakta i år. Liker rifla bedre enn hagla, men bruker begge etter småvilt. Er lite "trigger happy" og setter bålkos og svartkjelen høyt. Jeg går på jakt for å jakte, men har ingen problemer med å la viltet gå om jeg ikke er sikker på at påskutt vilt vil dette.

 

Vel.. Dette var en enkel CV. Fint om noen har noe å komme med. Fine turterreng kan også tipses om.

 

Det var alt og resten er det hele.

 

 

Ser at tråden ikke havnet der den skulle. Satser på at moderator sender den til rett plass. Jeg aner ikke hvordan det skal gjøres.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...