Jump to content

Kort vs. langt løp i IPSC Open Division


Kandal92

Recommended Posts

Heisann.

 

Lurer på å gå til innkjøp av open-pistol, og valget står nå mellom Sti Match Master og Sti Trubor.. Kaliberet det er snakk om er 38 Super.

 

Etter det jeg har lest meg frem til er det stort sett kun én forskjell på de to pistolene, og det er løpslengden, Match Master kommer med 4,26" løp, mens Trubor har 5" løp.

 

Er det noen her inne som har peiling på om det er noen betydelig forskjell på presisjon og rekyl/munningsvipp mellom 4,26" og 5"?

Link to comment
Share on other sites

Mange som har begynt å gå over til 9mm. Ble mye herk med å skaffe hylser og manisk plukke 38super hylser. Kjører ca og tanfoglio i 9mm. Trener med fabrikk/lette ladninger og match med hjemmeladninger til major,

 

Ligger en 9mm matchmaster på finn med litt utstyr til 25k syns det er en fornuftig deal. Finnkode53248465

Link to comment
Share on other sites

Mange som har begynt å gå over til 9mm. Ble mye herk med å skaffe hylser og manisk plukke 38super hylser. Kjører ca og tanfoglio i 9mm. Trener med fabrikk/lette ladninger og match med hjemmeladninger til major,

 

Ligger en 9mm matchmaster på finn med litt utstyr til 25k syns det er en fornuftig deal. Finnkode53248465

 

Har faktisk sett litt på den :D

Velger man å gå får 9mm er jo bruktmarkedet mye større også :-)

 

 

Du skal ikke selge din da? :roll::D  

 

Aldri i verden!

 

Hehe, hadde ikke jeg heller gjort :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Har skutt open i en årekke, og vil helt klart annbefale en full size modell, den er ikke så brutal i rekylen som disse kortere modellene.

Har hatt STI Stinger, STI Trubore, Cz Czechmate, Tanfoglio V12 Eric og V8 Eric, SVI, så jeg har testet en del.

Venter på en CK arms open full size i 9mm, skal smell ut noen bilder når jeg får den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...