Jump to content

Bestille stokk fra boyds - leverings tid?


Ole-P

Recommended Posts

Har bestilt meg en stokk fra boyds, og lurte på om noen ved forventet leveringstid til østlandet?

 

Bestilte en som ikke var på lager når jeg bestilte, den ble listet lagerført dagen etter så regner med at den er klar til sending om kort tid, men hvor lang tid pleier det å ta fra den er sendt til den ligger på postkontoret?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hva er erfaringa deres med hvor treig/rask tollen i norge er før dem sendte varen videre? Tok en uke fra bestilling til den ankom tollen i Norge og har vært på stedet hvil i snart en uke der ifølge trackinga :evil:

 

Er dette normalt eller burde jeg ta en tlf til tollen og kjefte litt på dem?

Link to comment
Share on other sites

Tolmodigheten gikk tom i dag så ringte posten og etterlyste, og ser man det, posten har holdt igjen pakke og lagt den på lager fordi dem ikke hadde person nr mitt, hadde kanskje vært en ide å kontakte meg så dem kunne få det da? Møkka firma denna posten.

:evil:

 

Skulle ha ringt å mast tidligere,

Link to comment
Share on other sites

Etter at posten hadde knotet i 1uke og etterlyste den i går, så dukket jaggu stokken opp i dag.

Posten kan vist være rask hvis dem vill,

 

Så nå nå blir det å få justert og beddet den for var ikke akkurat å bare skru den i stokken,

Litt trang bak og ligger litt på løpet helt i starten,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...