Jump to content

Ghost 360 magasinholder med magnet


Lindskog

Recommended Posts

Flott, takk. Dobbel eller enkel er vel samme prinsipp eller, bare dobbelt så mange magneter og hull? Kan man sette den så den står utover, eller er det ikke plass til det i forhold til skruefeste innvendig og at magasinet skal ha plass? Er magneten gjenget innvendig på baksiden, og så skrur man bare inn fra magasinholdersiden? Altså, er det bare et hull i magasinholderen (ser sånn ut), eller er det felt inn en mutter e.l. som på DAA holderene?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det? Som med hylster til våpenet så måler man jo 5 cm eller mindre fra innsiden av utstyret til utsiden av kroppen. Utstyret i dette tilfellet er magholderene, som magneten sitter fast på. Jeg får ikke større avstand mellom utsiden av kroppen og innsiden av magholderen av å feste en magnet på sistnevnte. Am I missing something?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har min magnet ganske langt fra kroppen, men det er fordi jeg bruker DAA magholdere, og har byttet til å ha patronene pekende utover uten å ha flyttet på magneten. Det er egentlig ganske upraktisk, for den setter seg fast i alt. Jeg har bare ikke giddet å begynne med borring av hull og flytting. Det har ikke slått meg at dette skal være et problem regelmessig. Magneten ser jeg på som en del av magholderen, og den er jo godt innafor 5 cm. Deltok med dette senest på DWO, og det var ingen som tittet to ganger på det engang. Vet du om noen som har fått pes for dette? Jeg gidder ikke utfordre noen regler som det er uenighet om, jeg vil heller safe slik at jeg unngår diskusjon og kan konsentrere meg om skytinga.

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke borre, jeg har DAA, kule ut og magnet frem. :)

Med mindre du hsr en helt annen magnet enn DAA/Arredondo osv.

 

Har hørt om folk som har fått pes for det, men ikke sett det skje selv.

 

Er jo et definisjonsspørsmål, men kan jo si det slik at selv om magholderen sitter i beltet, så er det ikke lov å justere den slik at den holder magasinet mer enn 50mm fra kroppen.

Men igjen - definisjonsspørsmål om det gjelder hele magasinet, eller om det bare er magholderen og den delen av magasinet rett utenfor holdern.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...