Jump to content

Revolver fra Tyskland


JegerfileBomBomBom

Recommended Posts

Ble vel et stykke over 30.000.- Den fra Treibel , ser fin ut til PPC den, men alt for tung for enhåndskyting i felt. Det er det samme problemet med den ene min. Jeg har en 686 som ligger på salgskammeret fra Noren som er nesten tilsvarende. Vil helst bytte i en 686 2 1/2 løp, men kan også selges. Pris i underkant av 15.000.-

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det er en eller annen 686 versjon du ønsker deg?

 

Pedersen våpenlager har akkurat fått inn 15 stk 686 Target Champion.

 

legg til et par tusen i avtrekksjobb, så har du jo et glimrende feltvåpen.

 

Kjøp heller en vanlig 686 og ta avtrekksjobben som nevnt over, så har du en like bra revolver og penger til mye ammo :!:

Link to comment
Share on other sites

Skal alltids greie å skrape sammen penger til litt ammo også :winke1: Mailet med Triebel, var ikke noe problem å få sendt til Norge med fly, men måtte ordne med importlisens. Importlisens var vel bare å stikke innom det lokale kammeret å få :) Tenker litt på vekt angående linket revolver, er under 1500g, burde vel gå greit til enhånds, eller er jeg helt på jorde her ??

 

 

http://triebel-shop.com/product_info.ph ... s_id=43181" target="_blank

 

PS for meg er det viktig å kunne bruke revolveren i flest mulig grener.....i tillegg er det et kunstverk som skal stelles godt med :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...