Jump to content

Pistolhylster; Ghost: The One, eller Superultimate?


Papi

Recommended Posts

Fordi eg skal ha ein rigg for kvart våpen eg brukar. Eg har forskjellige magasinhaldarar og plassering på beltet for kvar av tingja, avhengig av antal magasin, så det er litt mindre stress å då berre bruke eit belte til kvart våpen. :) Aldri prøvd eit DAA-hylster, men er veldig nøgd med Ghost-hylsteret mitt. Burde prøvd DAA, men førebels er det lite anleiing til å kome seg rundt og prøve.

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg forstå da ja :)

 

Jeg er fornøyd med DAA riggen, hatt CR Speed halvannet år nå.

 

Eneste jeg syntes med DAA er at det trenger stramming på ledd osv. Om man ikke bruker locktite, da bør det holde.

 

Har ikke testet ghost, så kan ikke anbefale noe til/fra der mtp Ghost vs DAA :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har både Ghost og DAA. Det eneste som jeg liker bedre på Ghost hylsteret er det lille klikket når jeg hylstrer, alt annet er bedre på DAA. Men, jeg ser at DAA har kommet med en ny variant av Racemaster med noe magneter og greier slik at man får det lille klikket, og da vinner nok DAA på alle punkter for min del.

 

Når alt det er sagt, så lurer jeg på om det ikke blir litt vel mye fokus på slike speedhylstre, kontra hvor mye (eller lite?) det faktisk er å hente? Mitt neste blir nok et type kydexhylster fra enten DAA eller Bladetech.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har magnet-versjonen. Ikke så mye klikk der, men igjen - vet ikke hvordan det er med Ghost.

 

Det er vel ikke flere sekunder å hente, men det ser kult ut da.

 

Ben Stoeger har jo kydex, og pusher sitt eget hylster. Bruker et Bladetech kydexhylster, og har eget monteringssystem. For det er vel det "racehylstrene" har som fordel over kydex, en hel bunsj med justeringsmuligheter.

Link to comment
Share on other sites

sniker inn et spørsmål, håper det går greit.

 

er selv på vei inn i å starte med ispc skyting. har brukt den siste måneden på å lese meg opp på regelverk, se videoer fra youtube og finne ut hva som kreves av utstyr. for min del vil det i første omgang være for å "treffe" likesinnede på banen og være sosial, samt få litt avbrekk fra "vanlig jobbskyting" med pistolen(forsvarsansatt).

 

ønsker å holde utstyret på et minimum(ihvertfall innledningsvis), men trenger et hylster.

 

så her kommer mitt spørsmål:

 

hva anbefaler dere av Ghost og DAA hylster? er det noen praktisk fordel mellom de to?

pistolen som skal nyttes er en Beretta 92A1

 

mvh Hans

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Kost på deg en passe bra rigg, personlig ville jeg gått for Blade-tech dropped & offset hylster, DAA inner og ytterbelte, 3 stk DAA racer magasin holdere og en DAA de lux magnet holder.

Prisen ligger vel rundt pluss minus 2000-2500.- men da har du noe som funker

på classic rigged min kjører jeg nesten det samme oppsettet, men med fler holdere, er kjempe happy med den comboen.

Link to comment
Share on other sites

Per dags dato har eg prøvd forskjellige hylster; DAA PDR Low-Ride, DAA PDR-Pro, og Ghost ultimate-hylsteret.

 

Skreiv ein liten omtale om PDR Low-Ride: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=97&t=99871

 

Eg begynte med PDR Low-Ride, kjempeflott hylster; MEN det stoffet på innsida av hylsteret hemma meg når eg skulle trekke. Sjølv etter fleire tusen trekk, tykte eg framleis at hylsteret "hang" att for mykje i beltet, trass i at eg hadde slakka strammeskruen så mykje som var fysisk mogleg før den datt av. Elles var eg nøgd med dette hylsteret, men innsida av dette hylsteret gjorde at eg gjekk over til PDR-Pro.

 

Dette hylsteret har ikkje det same irriterande stoffet på innsida, og det var straks mykje lettare å trekkje. Pistolen vart litt meir oppskrapa, men det hadde eg ingen problem med, pistolar er forbruksvare. På dette hylsteret er også festet meir justerbart, dog kanskje verkar det litt meir "skralt" enn Low-Ride. Kjempegodt hylster, men følte framleis at eg måtte trekke pistolen opp rimelig longt før pistolen gjekk klar av hylsteret, så det enda som det gjorde, til neste pistol, kjøpte eg eit Ghost Ultimate.

 

Ghost Ultimate er eg utruleg nøgd med på alle måtar, trekktida er kortare, bevegelsane mindre, og færre. Dog til neste pistol, vil eg sjekke kva moglegheiter eg har, kanskje eg likevel skal prøve meg på eit DAA speed-hylster.

 

I forhold til kva rigg ein skal kjøpe seg... Alt av hylster kan ein få til alle våpen, om ein leitar godt nok. og tykkjer eg det viktigste er at ein prøvar dei forskjellige, så du ikkje endar opp med å ha ein heil haug med forskjellige hylster som du ikkje er nøgd med. Har du anleiinga, og gode nok venner, burde det ver mogleg å få låne rigg og våpen, teste nokre dagar, berre for å få ein liten feeling over kva som funkar.

 

Til Shadowen i production, har eg DAA inner- og ytterbelte, CR-speed magasinhaldarar, den fremste med magnet, og Ghost ultimate hylster. Til 1911'n i classic, har eg kjøpt DAA inner- og ytterbelte, kjøpt Nakling-haldarar, og spekulerar på hylster. Men blir most likely eit speed-hylster av noko slag, føler desse er meir lettomsettelige når dei eingong skal selgjast att.

 

Når det gjeld belte; CR-speed-belta er mjukare og mindre stive enn DAA sine. Einkompis har CR-speed, og han kunne tenkt seg eit DAA-belte, då stivheita er svært fin når ein har ein rigg som skal "være på plass" heile tida. Litt for mykje "wiggle-wiggle" i CR sitt belte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...