Jump to content

Tikka links


Rogbert

Recommended Posts

Hei.

Jeg skal kjøpe ny børse og det blir nok Tikka da jeg er links og de passer meg best.

Kan noen fortelle meg forskjellen på T3 Varmint og supervarmint? er det at supervarmint har justerbar kinnstøtte og picatinny skinne?

Stemmer det at supervarmint og tactical ikke kommer i links?

 

Hadde i utgangspunktet tenkt på t3 light ss pga vekta, da min forrige rigg veide nesten 7kg. (Blir lei av å drasse rundt på det) Men må erkjenne at det blir nok en del jaktfelt skyting samt at varmint og supervarmint ser bedre ut.. :) Så har endret meg til å kjøpe med tyngre løp.

 

Fint om noen kan opplyse meg om mulighetene mine, da jeg vil kjøpe riktig børse på første forsøk. :)

 

Mvh Roger.

Link to comment
Share on other sites

Kan noen fortelle meg forskjellen på T3 Varmint og supervarmint? er det at supervarmint har justerbar kinnstøtte og picatinny skinne?

Stemmer det at supervarmint og tactical ikke kommer i links?

Stemmer.

 

Min sitter i GRS-stokk og er toppet med en 20-MOA-skinne og en Vortex PST Viper 6-24x50. Med tofot veier den akkurat fem kilo, og skyter fantastisk godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har varmint, og den fikk jeg med org, tikka sako picatinny på.

Men denne burde jeg hatt tilt på, for kikkerten min blir litt underutnyttet med denne.

 

Forøvrig bra rifle til forholdvis lav pris, stokken er kanskje ikke den beste.

Husker ikke nå hvor lang col jeg kan ha, men lange 6,5x55 funker bra i min. Så man får lesset i litt krutt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...