Jump to content

Prisantydning Remington 700 Classic 6,5x55 Swedish


Davy

Recommended Posts

Hei

Lurte på om det var noen her på kammeret som kan hjelpe meg med prisantydning på overnevnte modell av Remington. Etter Remingtons internettsider ble denne modellen produsert i 1994. Rifla har hengslet magasin.

Lønner det seg å prøve salg på privat markedet eller som innbytte til annet våpen fra en forretning?

 

Mvh.

 

David H

Link to comment
Share on other sites

Et spørsmål litt på siden. Er et slikt våpen OK til bruk på løpende elg? Synes de som driver med dette nesten alltid

har rifle med frittliggende løp og spesial stokk. Det jeg grubler mest på er om feks Remington 700 holder presisjonen

og ikke endrer treffpunkt når den blir varm.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg liten erfaring med løpende elg. Men jeg merker ikke noe presisjonendringer de gangene jeg tar 15 prøveskudd og 5 til oppskytingen. Det er snarere skytteren bak som blir litt nervøs på de 5 siste skuddene som er årsaken til store presisjonendringer.

Link to comment
Share on other sites

Dette våpenet kosta vel ca 4000 nytt. Ein grei pris på privatmarkedet er 3000 hvis standen er bra. Burde vere kurant å få solgt

 

En Remington Classic er jo nærmest som en Limited edition å regne og jeg vil tro den kostet en del mer enn 4000,- selv så langt tilbake som i 1994. 4000,- er`/var vel mer prisnivået på en ADL, eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...