Jump to content

Erverv av pistol til dynamisk skyting


Recommended Posts

Hei :)

 

Jeg er i dag medlem i 2 pistolklubber, en som driver med dynamisk og en som driver med felt. Jeg ønsker å erverve pistol til dynamisk skyting, men denne klubben har ikke faste treninger, så alle mine treninger er i "felt-klubben". Jeg har i dag en 9mm til militærfelt som jeg bruker til dynamisk, og har fått innvilget søknad på ny 9mm til grovfelt som også skal brukes til dynamisk, men jeg har planer om å erverve flere pistoler i grovkaliber etterhvert. Men dette blir jo vanskelig å få til nå, sålenge det ikke blir snakk om reservevåpen..

 

Så spørsmålet mitt er om mine treninger i én klubb er nok til å få erverve våpen i en annen klubb?

Link to comment
Share on other sites

Som think sier her så få leder av dynamisk klubben til og snakke sammen med felt klubben så burde det gå greit. Er vel ikke så store forhold der borte at det ikke lar seg gjøre :)

 

Det lar seg nok gjøre, så da ordner det seg sikkert! Takk for svar :D

Link to comment
Share on other sites

Har nettopp fått mine søknader på "Dynamiske" våpen godkendte. Jeg har ikke trenet sammen med dynamiskklubben, (den holder til i nabobyen 40min bort) men har skutt et Level 2 stevne. Er også feltskytter og har våpen til alle feltgrenene fra før.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...