Jump to content

Prisforskjell B725, 692 vs MXS


Think!

Recommended Posts

Til bruk for i hovedsak å knuse duer på NJFF jegertrap baner, men med mulighet for jakt.

 

Med stillbar kinnstøtte, 76 cm løp og choker så koster:

 

Browning B725 røfflig kr 30.000 (kan leveres med 2 ekstra rekylputer - pris ukjent)

Beretta 692 røfflig kr 33.000

Perazzi MXS kr 55.000

 

Det sies at enn får hva enn betaler for, hva gjør at MXS koster så mye mer, er det navnet eller "innholdet" ?

Link to comment
Share on other sites

De færreste av oss vanlige treffer særlig flere med Perazzi enn med Browning eller Beretta i dette tilfellet, om det så er lerduer eller fugl... Alle disse tre er jo meget gode børser, og de tåler på titusenvis av skudd før man må gjøre noe som helst med de under normale omstendigheter. Ser du lufter tanken på å bruke den på jakt også, å da blir det mere at du velger Perazzi fordi du KAN, og ikke fordi du MÅ her slik jeg ser det. :wink: Man får jo mye annet stæsj i tilegg for 20-25 lapper tenker nå jeg, og om skal du ha en ren banebørse her å ha "pristak" på det Perazzi'en koster, så hadde jeg personlig gått for Browning eller Beretta da også å fått laget meg en stokk av børsemaker. Men har man lyst å penger, så har man lov å følge magefølelsen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...