Jump to content

Hva mer "trenger" jeg nå?


BigBore

Recommended Posts

Jeg skal ha meg en spesialrevolver og da helst en 686 med 2,5" løp så jeg kan bruke den i PPC også. Så til saken.. Jeg bør vel sende inn litt flere søknader i samme slengen. I fra før har jeg Targetmaster i 9mm til millitærfelt (brukes til 1500 i PPC), en 586 6" til revolverfelt (brukes til 1500 i PPC) og en 44mag 9" til mag2.

Spesialpistol er vel innlysende men er det noe annet jeg bør søke om samtidig og hva skal jeg da søke om som bruk? Og bør/kan jeg skrive 22 el 9mm el 45 på samme søknad om spesialpistol da jeg ikke hver hva jeg skal ha?

Link to comment
Share on other sites

Du kan skrive hva du vil på våpensøknaden... Om du vil ha den innvilget så tror jeg du kanskje forstår at det ikke er noen god idé å ramse opp "alle" tilgjengelige kaliber som er tilgjengelig i Spesialpistol... Om du ikke vet om du vil ha .45 eller .22 så er det sannsynligvis for tidlig å søke....?

Link to comment
Share on other sites

Hva du bør og hva du kan er vel to forskjellige ting... Har du aktiviteten i orden så kan du jo søke på fire våpen i slengen, for eksempel spesialrevolver, finpistol, fripistol og en matchpistol i .32 til grovfelt eller hva det nå måtte være. (targetmasteren er vel ikke akkurat velegnet)

 

 

Bare du kan vite hva du "trenger" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...