Jump to content

Ruger 10/22 Tactical


tazie

Recommended Posts

Hei! Vet det finnes mange poster på denne rifla, men finner ikke helt svar..

Har en søknad på 10/22 takedown, men etter og ha lest litt, så tror jeg at jeg heller vil gå for tactical..

Det står mellom 2 tilbud:

Pedersens vaabenlager:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... uger+10+22" target="_blank

 

Eller fra Rygge våpen:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... uger+10+22" target="_blank

 

Ser jo ved første øyekast ut som om jeg får absolutt mest for penga hos sistnevnte?

Hvordan er optikk og lyddemper opp mot hverandre? Det at den ene kikkerten har mindre lysåpning gjør ikke noe..

 

mvh

F.H

Link to comment
Share on other sites

Ja, og jeg får jo i tillegg koffert og pussesett...

Så du mener ikke det er noe særlig forskjell på demper og kikkert?

Den første står det at kommer med varmint pipe. Hva vil det si, og er det noe som er standart på tactical uansett?

Link to comment
Share on other sites

Varmit løp vil si at det er tykkere en vanlig løp (arrester meg hvis feil), noe som er standard på VLEH modellen, noen kaller det også bull barrel, så er nok helt identisk børse dette med unntak av optikk og demper, trur ikke man vil kunne se noen forskjell gjennom de to siktene der og trur de ligger i ca samme prisklasse også. Virker som om man for mer for penga i den siste pakken, da kan du jo kjøpe 2x Bx-25 og fremdeles spare en hundrelapp (Eller kjøpe mye forskjellig ammo og teste hva som går best i din rifle)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...