Jump to content

Billig kikkert med 30mm rør som tåler 375H&H


Blaser_308

Recommended Posts

Hei,

 

Har to rifler jeg svitsjer kikkert på. Nå står kikkerten på ei 308, så 375 er uten. Skulle hatt en billig kikkert for trening på papp med 375, når kikkerten står på 308 og er innskytt for jakt og viseversa. Man trenger jo en god del skudd, for å skyte godt og tett med 375. Noen som vet om en billig kikkert med 30mm rør som holder mål til bruk på 375. max 1500kr

 

Kikkerten som blir byttet om på er ei 2-7 Leupold vxr.....

Link to comment
Share on other sites

Skjønner den 83, ikke født bak ei låvedør :D , ble bare mista i gulve et par ganger :wink: . Men på et enkelt spm om de sender out of country, så er jeg så langt på 100% -NO, med mindre de har Export tillatelse. Men da er det like billig å kjøpe kikkerten hjemme, og billigere brukt. De som sender uten export tillatelse, risikerer bøter og 10 års jail time singing the blues. Så jeg stusser på at folk hevder de enda får tilslag fra folk uten export tillatelse. Da må de evt ha møtt på en hjernedød selger, eller en med export permit og fortjenesten er så marginal, at den like gjerne kan kjøpes her hjemme.

 

an lead to penalties of five times the value of the export involved or $1,000,000, whichever is greater, while an individual can be fined $250,000 or imprisoned for 10 years, or both.10 A civil penalty of up to $100,000 may be imposed for each violation involving certain national security controls.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...