Jump to content

Oppbevaring match 22


LabRat

Recommended Posts

Hei,

 

Før eg går på butikken i dag lurte eg på om nokon har eit fantastisk tips til kva eg kan kjøpe for å lage til ein transportkasse/kuffert til ein match 22. Likte ikkje heilt å berre slenge den i bagen.

 

Tenkte i første omgang på ein litt større polstra våpenboks. Slik at eg kan kutte til for pistolen.

Hakket større ein for ein pistol slik at eg får plass til litt utstyr og.

 

Nokon tips ?

Har sett på ein del av MTM sine.. Den som heiter Quad såg fin ut, men er kanskje litt stor.

 

Kunne i utgangspunktet tenkt meg ein med litt stivare skum i botn ikkje det eggekartong greiene.

Det stive er litt lettare å kutte til ønska form.

Link to comment
Share on other sites

Joda, fekk ein løysing på dette og.

 

Tok ein tur innom den eine lokale sjappa og fant ein kuffert til 600 kroner. Den var litt dyr så eg gjekk til neste.

Han hadde ein kuffert som eg syntes var lik, men fekk ikkje opna den pga av at nokon hadde kødda med koden.

 

Same merke og i utgangspunktet same pris. Fekk jo ikkje opna den så eg måtte berre håpe at den var polstra.

Ba om å får ein pris sidan den ikkje gjekk an å opne..

100 kr så er den din.. :)

 

Brukte ein liten halvtime med dei mest sannsynlege kodane før eg begynte på runden.

Kom til 192 så spratt den opp.. Veldig fin kuffert og god plass til ein to tre våpen ved behov. Og ja, eg prøvde 998 før eg tok til på runden.

Dagens gode deal. Da kan eg lett bruke dei kronene eg sparte til å teste ein del forskjellig ammo i staden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...