Jump to content

Børsemaker oversikt


Sportskytter

Recommended Posts

Siden det hele tiden kommer opp spørsmål om hvor man kan finne en børsemaker så kunne vi vel ha lagd en egen tråd om dette, kan vi ikke bruke denne her til å legge ut info gjerne med tlf.nr og mail adr. :?:

Jeg legger ut info av de som jeg vet om i Østfold.

 

Sarpsborg Våpen & Friluft Tunebakken 17, 1725 Sarpsborg Tlf. 69 15 03 14

 

Gresvig AS Sagv. 25 1814 Askim Tlf. 69 81 65 00 post@gresvig.no

 

Rygge Våpen Ryggevegen 222, 1580 Rygge Tlf. 69 26 73 85 post@ryggevapen.no

 

Lilleby Våpen Lilleby Søndre, 1746 Skjeberg Tlf. 69 16 82 64

 

Eriks Våpenteknikk Nordkilen 8, 1621 Gressvik Tlf. 69 35 38 55

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Lilleby våpen holder heller ikke på lenger ser det ut til. Prøvd å nå han på tlf og mail nå i flere uker.... Rygge våpen syns jeg er svimlende dyre, fikk pris på 1200kr for å gjenge opp til lyddemper på remington min :forvirra: de skulle også ha 2800kr for å lage side og høyde justering på mirokuen min :shock:

Link to comment
Share on other sites

Trodde han tok rundt 1500 kr for å lage justerbar kolbeforhøyer jeg, da har han øket prisen noe grusomt den siste tiden.

Tror faktisk jeg så en annonse i fra Eriks Våpen her en dag om at han lager justerbare kolbeforhøyere så du kan også prøve der, Gresvig i Askim tar også slike jobber for ca 1500 kr

Link to comment
Share on other sites

Siden det hele tiden kommer opp spørsmål om hvor man kan finne en børsemaker så kunne vi vel ha lagd en egen tråd om dette, kan vi ikke bruke denne her til å legge ut info gjerne med tlf.nr og mail adr. :?:

God ide - klapp klapp :D Jeg har selv ofte savnet kontaktinfo til børsemakere.

 

Som du ser allerede nå, er vi kammerbrukere (uten forkleinelse for noen, og sikkert meg selv inkludert) full av digresjoner. Disse kan jo på den ene siden være nyttige for vurderingen av hvilken børsis man skal kontakte, og dermed ha verdi for tråden. På den andre siden kan det fort føre til at man mister oversikt i tråden. Derfor tror jeg det kunne vært av verdi om du med jevne mellomrom leste gjennom tråden din, og oppdaterer førsteinnlegget med en fin fylkesvis oversikt over børsemakere som fortsatt tar på seg oppdrag.

 

Kan forresten melde inn en til lista di:

 

Vestfold:

Hans Kristian Wear, Bøe, 3277 Steinsholt, tlf 91694203, http://www.bmwear.no (under oppbygging)

Link to comment
Share on other sites

Det blir med denne som med mange andre tråder..mye snikksankk om priser også videre..

Å ikke så mye av den info som vi gjærne vil ha. Kan man holde alt utenomsnakk(slik som mitt innlegg nå for eks) utenfor en slik tråd er dette et supert tilltak. Kunne like gjærne laget en fylkesvis oversikt..en tråd for hvært fylke såm trådstarter i di repektive fylkene administrerte?

Eller kanske en moderator/administrator ville ta på seg ansvaret slik at dette kan bli en prioritert tråd? Så kan vi som vet om våpendoktorer sende PM til den som administrerer en slik tråd,så fyllte han/Hun ut"hullene"?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...