Jump to content

Nytt løp til Benelli Super Nova


Bluto

Recommended Posts

Noen som har testet dette løpet?

Er åpen for andre forslag også.

321377_m.jpg

http://www.midway.no/epages/MidwayNorge.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MidwayNorge/Products/321377&ff_pos=2&ff_origPos=59&ff_simi=99.95&ff_TrackGUID=530E3466-10C8-58A9-FEF8-1414141E98A3

 

Har vurdert å prøve å få børsa litt kortere til bruk i kratt-skogen og jakt generelt

Ser prisen ikke er helt forferdelig så er veldig fristet til å prøve.

Har vurdert å kappe orginal løpet også men da blir det ikke mulig å bruke choker og er ikke sikker på hvordan det blir med sikte skinna heller

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et lignende løp i min Benelli Super Nova. Riktig nok orginalt men det også 18" ( 47 cm ) og åpne sikter. Og full cylinder

Jeg har ikke brukt det så mye på jakt men, med firer hevyshot så har jeg et skuddbilde som dekker det meste ut til 35 meter.Hagla er i vertfall kort og fin, så om du ikke skyter på avstander over ca 30 /35 meter så kan jeg trygt anbefale et slik løp.

Link to comment
Share on other sites

Klippet fra http://www.choketube.com/accessories-product-details.php?Benelli-Barrels&mf=380

 

Each barrel comes with a Carlson choke tube, manufactured from 17-4 stainless steel except for the rifled choke tube models which are made from 304 high stress stainless steel, installed. All of our Benelli replacement barrels are threaded for the Benelli Mobilchoke style system.   Enhance the versatility and performance of your shotgun with a Carlson's replacement shotgun barrel.  These barrels are 12ga only.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...