Jump to content

Har noen erfaring med disse jaktstøvlene?


Cold Steel

Recommended Posts

Ikke med den modellen, men med andre støvler derifra, og service :evil:

 

Tror det var Canadian Hunting mine het. Kort fortalt; sålen revnet etter 14 dager, og jeg ringte og forlangte nye. Det kom ikke på tale :roll: Skulle de gjøre noe som helst, så var det å sende de til fabrikk for sålebytte. Jeg ble lei hele greia, og kjøpte Alfa..

Syns ikke servicen var noe å skryte av.

Link to comment
Share on other sites

Viking Hunter GTX

Helt klart en god jaktstøvel. Har selv ett par av disse, må si jeg er meget godt fornøyd med de. De er gode å gå i "Passe stive" tette er de også.

 

Må nevne att jeg har vært nøye med renholdet, de er vasket rene og smurt etter hver tur.

 

Lykke til :D

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat gått gjennom en "prosess" om kjøp av jaktstøvler. Kommer ikke med noen anbefaling men jeg kom til følgende slutning:

vurderte Gronell Oak som felleskjøpet fører som et alternativ:

 

http://www.fk.no/trade/productview/844097/814/

 

Hørt en del positivt om disse. Sjekket med importøren som er Sandefjord skofabrikk. De informerte om at Gronell Oak er en litt enklere utgave av topp støvelen deres, Gronell Savanna. Denne støvelen fikk i Jakt og fiske nr 9 2005 terningkast 6. Oak utgaven har en litt enklere lærkvalitet enn Savanna. Viktig å være klar over at enkelte italienske sko er smalere over vristen enn nordiske. Prøvde Oak i Fk-butikken og disse passet fint til meg. Har en normal bred fot. Tidligere har jeg hatt Viking Crosser og alfa.

 

Konklusjonen min ble at jeg lot meg overbevise av importøren og kjøpte Savanna.

 

Kan gi tilbakemelding utover jakta om de holder det de lovet (som var ganske mye).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...