Jump to content

Kurs I Bandhundjakt?


SniperElite

Recommended Posts

Hei godtfolk.

 

Har i lengere tid forsøkt å komme meg med på bandhundkurs i mitt nærområde men det ser ikke ut som om det har vert eller planlegges noe slikt her noen gang.... så da må jeg bare spørre her om noen kunne vært behjelpelige med å informere meg om eventuelle kurs??? Jeg bor i Lom i Oppland men må jeg reise litt på meg for å få tatt et slikt kus så får det så være. vil jo gjerne lære litt fra noen som kan dette her. har en NES på snart 8 måneder. både han og jeg er ganske så blanke på dette med bandhundjakt( spessielt trening osv) vi har prøvd og sikkert feilet mange ganger men det kommer seg.

 

så om noen vet om kurs som blir holdt det nermeste året eller årlige kurs så vær så snill å gi lyd fra deg.

 

MVH SniperElite

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Du kan jo sjekke Jotunfjell og Fjordane elghundklubb, eller en annen elghundklubb, vet at hedmark elghundklubb har hatt bandhundkurs i Nord Odalen, Østerdal elghundklubb har hatt bandhundkurs i Nord-Østerdalen osv.

 

Kanskje Gudbrandsdal Elghundklubb har kurs, kontakt Geir Langseth på Fåvang.

 

Kontakt Christian Vole, Lom, han kan sikkert hjelpe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...