Jump to content

Dette nymotens XXL og Børsemakerverkstedet deres...


egon olsen

Recommended Posts

La meg være førstemann til å si at jeg foretrekker de små spesialforretningene. Når det er sagt, skal det også sies at leverer du inn arbeid der, blir det ofte sendt til en fyr med dreiebenk, dreiebenkens eier har ofte varierende kompetanse, fra tipp topp, til bunn i bøtta.

 

Sånn er det ikke på XXL i Sandvika, her får du se både fyren og dreibenken. Benken er stor nok, og de to karene som jobber der opplever jeg som svært kompetente.

 

Jeg leverte inn en Tikka T3 supervarmint til kapping og gjenging, jobben som ble gjort, er noe av det penere jeg har fått tilbake, noen gang.

 

De har også gjort en annen og mere omfattende jobb for meg, denne kommer jeg tilbake til i egen tråd.

 

Akkurat nå, er jeg mest opptatt med å fortelle alle hvor fornøyd jeg er.

Link to comment
Share on other sites

Det jobber ingen Morten på XXL i sandvika... Men det gjorde det en gang... og han var... Ikke spesielt flink... :eh:

Urm... En sannhet med modifikasjoner viser det seg, det jobber en morten der. Men ikke den morten jeg snakket om... :oops:

 

Men gutta boys på XXL nå får meg til å kjøre langt unna for å få jobbene gjort, og de har det blitt en del av. (jeg bor 15 min unna børselars, 45 min unna Landrø og 1time og et kvarter unna sandvika - for å si dett sånn)

 

Men, eh... Egon - burde vi si dette? skulle vi ikke holde det hemmlig??? nå blir det jo bare lengre kø for våre greier :overrasket:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

 

Men, eh... Egon - burde vi si dette? skulle vi ikke holde det hemmlig??? nå blir det jo bare lengre kø for våre greier :overrasket:

Det frister selvfølgelig å holde det hemmelig, men både du og jeg vil profitere på at det holdes liv i den sjappa på lengre sikt, og da er det greit at de har mere å leve av enn våre obskure prosjekter....

Link to comment
Share on other sites

@ egon olsen :winke1:

 

Dette burde du holdt hemmelig :D

 

:D Flinke og raske er de og utmerket service.. :D .nå som flere får kunnskap om dette...tja :mrgreen:

 

Moralen på kammeret er å kritisere XXl...så nå får du nok sinte pm egon olsen :wink:

Link to comment
Share on other sites

@ egon olsen :winke1:

 

Dette burde du holdt hemmelig :D:D Flinke og raske er de og utmerket service.. :D .nå som flere får kunnskap om dette...tja :mrgreen:

 

Moralen på kammeret er å kritisere XXl...så nå får du nok sinte pm egon olsen :wink:

 

Mulig det, men mulig det også bidrar til en nivåheving og attpåtil nyrekrutering til faget, ingen ting hadde vært bedre!

 

Og ja, jeg har et anstrengt forhold til XXL selv, men om de kan gjøre skyting og jakt billigere og mer tilgjengelig, svar gitt?

Link to comment
Share on other sites

Det viser seg altså at jeg nok en gang har tatt feil... :oops:

Det har seg slik at det faktisk har jobbet fler som heter "morten" hos XXL i sandvika. Og nå jobber det en der innimellom som faktisk er flink. :wink:

 

Kanskje en liten edit på tidligere poster kunne passe da, sånn bare for de som kanskje ikke får med seg den ene posten din med korrigering ? ;-)

Dumt om det er en flink børsis som feilaktig blir puttet i en bås der han ikke hører hjemme :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...