Jump to content

Viltkamera - Boskon Guard Viltkamera Bg 520sm 850 ir


Heimski

Recommended Posts

Tror dette er et kamera som produseres under mange navn? Jeg har veldig like kamera under navnet Bolyguard.

 

Bolyguarden fungerer helt fint til mitt formål. Tar 8mp bilder og selv om det ikke er bilder som blir forstørret opp og hengt på veggen så dekker det helt klart mitt behov for bestandstellinger og monitorering av dyreaktiviteten i jaktområdet. Kameraet har stillbar følsomhet så det fanger opp alt fra rev til hjort.

 

GPRS/MMS funksjon er flott når du er et godt stykke unna eiendommen. Jeg tok MMS funksjonen i bruk nå i høst og det er kjempemorsomt!

Link to comment
Share on other sites

Kjenner dette kameraet godt da det er jeg som har testet og utviklet det for norske forhold :wink:

Kameraet distribueres av Shou våpen/frisport.no. Denne versjonen har de komplette innstillingene i Motherboard. Øvrige som selges på nettet har ikke disse samt en helt annen hardware ( flere som bruker tilsvarende kamerahus ) PIR sensoren og MMS modulen er spesielt utviklet og testet med norske temperaturforhold samt behov for signalforsterking.

 

For orden skyld; jeg har ikke lenger noen interesser i salg eller distribusjon av kameraet. Det hele startet ved tilfeldigheter og utviklet seg til en hobby. Da det fremstod som et kommersielt produkt overleverte jeg argenturet til Shou.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...