Jump to content

star prosjekt


speer

Recommended Posts

Tenkte at jeg skulle restaurere min gammle enkel løpet russe børse ,, trenger ny kolbe for har vært noen å stjelt kolben , så viss der er noen som har en så vil jeg gjerne kjøpe, men der er no rust på løp å låsekasse hadde tenkt å pusse ned hele rukle før så å bruke duracoat men dær som rusta ef vill ikke dær bli små groper i stålet etter att jeg har pusset så da lurer jeg på hvordan kan jeg gjøre den finest mulig uten å jåbbe meg i fra sans å sammling

Link to comment
Share on other sites

Dette vil neppe lønne seg. Forskjefte følger gjerne løpet, slik at de av oss som er villig til å kjøpe/slakte en baikalbaskyle for å tilpasse løpet til vår egen, og slik lage et unterbillig systemvåpen trenger forskjeftet...

 

rustgroper du ikke gidder pusse vekk kan fylles med spraysparkel fra biltema dersom du ikke gidder å gjøre en skikkelig jobb, og det er nok gods igjen til at sikkerheten ivaretas. Men hvorfor egentlig? Enhver jobb som er verd å gjøres, er verd å gjøres skikkelig. Det høres ikke ut som du har hverken innsikt eller pågangsmotet som kreves, og da er nok beste råd å levere børsa til destruering (den skylder verdi i den stand du beskriver) og den vil trolig kreve mer i deler og innsats enn en ny brukt enkeltløper i grei stand vil koste, søknad innkludert.

 

uansett hva du velger, lykke til..

 

Trombone

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal duracoate, altså lakke, kan du også sparkle. Men siden dette fremstår som noe nær et nullbudsjett kan du også bruke vanlig mattsvart billakk.

På Baikal IJ-18 er ikke forskjeftet vital del på noen måte. Du kan sikker spikke til en passende trebit å få det til å funke på et vis.

Men når du brekker børsa for lading vil du lett brekke den for langt slik at den deler seg uten et skikkelig forskjefte. Du kan imidlertid trygt skyte uten forskjefte på denne modellen.

Link to comment
Share on other sites

Den er komplett med låsekasse uten avtrekker bøyle. Skal kastes. Kan skru av kolben og det du eventuellt måtte trenge av deler. Hvis du sender meg en pm med tlf nr så skal jeg sende en mms med bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Skal ikke ha noe for det. Men kjøper betaler frakt :)

 

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...