Jump to content

STI Trojan/STI Sentry Noen som har og/eller har erfaringer?


Bamse2m

Recommended Posts

Jeg lurer på å kjøpe en 1911 i 45acp.

Kunne aller helst tenke meg en Les Baer, men da disse aldri ser ut til å komme til landet har jeg begynt å se etter alternativ.

STI Sentry er en het kandidat. Evnt Trojan.

Er det noen som eier eller har brukt disse våpnene og har erfaringer og dele? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Har en Trojan i 9mm og den er jeg kjempefornøyd med, har ikke vært borti Sentry.

Har et par stykker i klubben som har Les Baer i 45, de er også veldig fornøyde, men de koster litt da.

Har selv en S&W Performance Center 1911 i 45 acp, meget fornøyd med den men det går stort sett i 9mm så kommer nok til å selge Smith èn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en STI Lawman 5.0 i .45 og er svært fornøyd på alle måter. Den i stor grad er den lik Sentry, forskjellene ligger i ambi sikring, magbrønn, grepsplater og sikter og sleidekosmetikk. Ramma er den samme og nettskjæringa på frontstrappen er utmerket. STI Sentry var det som stod nest øverst på ønskelisten når jeg kjøpte Classic-våpen (øverst stod SVI, men det ble en SPS som jeg forøvrig også er svært fornøyd med).

 

Så har jeg en STI Trojan 6.0 i 9mm som jeg også er godt fornøyd med, bortsett fra nettskjæringa på frontstrappen som jeg ikke liker. STIppling er skit, nettskjæring er bra. Når det er sagt er presisjonen top notch.

 

Summa sumarum: STI leverer prima 1911, trolig de beste fabrikkvåpna du får tak i. Mine 3 STI'er er alle suverent tilpasset og med fantastisk presisjon. Jeg hadde uten tvil kjøpt en STI Sentry / STI USPSA til Classic om jeg ikke allerede hadde en bra pistol til det bruket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...