Jump to content

Taurus 454


flesjaa

Recommended Posts

Hei folkens neon som har erfaring med taurus raging bull 454.

Ønsker meg en større revolver en 357en og kansje heg hopper over 44mag då og rett opp på 454.

Hmm men de ligger en s&w 629 i 44 til 4000 på finn. Ellers må jeg opp på 8000 på en brukt taurus i 454.

Link to comment
Share on other sites

Har da litt erfaring med Taurus Raging Bull i 454, hva skal man si, de fungerer. Men det er noen grove maskiner, dårlig tilpasninger, maskineringsmerker, ruskete avtrekk og løpet set ut som et gammelt kloakkrør, til tross for dette er presisjonen helt grei.

 

Prøv å få tak i en en Ruger Super Redhawk i 454, dette er et mye bedre våpen på alle måter.

 

Men får du ikke tak i noe annet enn Taurus så løp å kjøp hvis prisen er riktig da ;-)

Link to comment
Share on other sites

Okei. Fikk bare så lyst på en blank 5" med comp. Syns selv at dei ser RÅ ut i forhold til ruger sin.

Muligt for at jeg kan spare en stund heller siden de ikke dukker opp så mangen av disse.

Og vis pengen er på plass kan jeg jo vurdere en s&w 460V modellen 5" men de blir jo nokså hardt på

budsjettet i forhold til en 44 brukt.

Link to comment
Share on other sites

Har en i 44 og den er litt røff i finishen. Orginal grepet med den røde stripa bak er ganske stort og det lite utvalg av grep forhold til smith rammene.

 

Kjøper du med kompensator hull så må disse tettes før du kan delta på feltstevner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...