Jump to content

Søker taxidermist


reteP

Recommended Posts

Hei og beklager hvis dette havnet feil, fant ikke bedre plass å poste.

Bare flytt tråd hvis Moderator ønsker.

Har en Ravn jeg ønsker å få montert. Lurer på om noen kan anbefale taxidermist, gjerne i nærheten av Follo / Oslo.

Har null erfaring eller kjennedom til faget.

Takk

Peter

Link to comment
Share on other sites

Han på Engelsviken besvarer ikke mail. Regner med at han har for mye å gjøre...

Prøver videre nedover i lista.

 

Peter

 

Hei Peter

 

Jeg fikk et hint fra en kammerat om denne tråden og ser at du har prøvd å få tak i meg på mail. så jeg har sjekket igjennom alle mailene mine men finner ingen mail fra noen Peter dessverre :( så jeg har sendt deg en privat melding for å finne ut hvor problemet ligger. sånn at jeg kan få løst slike ting. for det er ikke noe jeg ønsker at man ikke skal få tak i meg. så jeg håper at jeg får fikset opp i slike ting fort.

 

Det er ikke så lenge siden jeg fikk hjemmesiden min opp å gå ,så jeg setter veldig stor pris på at slike ting blir tatt opp sånn at jeg får løst opp i slike problemer.

Så jeg må bare beklage at du ikke har fått svar på mailen din.

 

Så for de som evt vill ha tak i meg så er det tryggest, raskest og lettest å treffe meg på telefon (48091618) eller på sms :D

jeg har også en side på facebook som det meste jeg lager blir lagt ut på. alt i fra prosessen til ferdig resultat. så der er det bare til å like siden :) der er det også mulig å skrive eller sende meg meldinger også :)

 

Ps: det er veldig artig å lese at jeg blir anbefalt :D veldig artig å høre at dere er fornøyde med arbeidet jeg har utført for dere :D

Det er slike ting som varmer veldig og man blir glad for :D Tusen takk :)

 

Mvh

Ole CM

Engelsviken utstoppingverksted

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...