Jump to content

norma 11 og 6,5x55


Stihl Crazy

Recommended Posts

Kjøpte dette kruttet her i dag. Skjønte når eg kom heim at det var nr 19 eg skulle hatt, kanskje ikkje selgaren hadde det inne. På boksen står det ladedata for 6,5x55: 8,43 gram min 38,4 max 41,7 til altså ei 8,43 grams kula.

Kula eg kjøpte er på 6,5 gram, ei hornady a max. Selgaren sa derfor at siden kula eg skulle lada er lettare så skulle eg lade med 42 grain. Dette skulle fungere fint, men er ikkje det litt vågalt? Å lade over max av det som står på boksen. Er heilt ny på dette med lading.

Link to comment
Share on other sites

Kombinasjonen av skytterlagskrutt og uerfaren hjemmelader er ikke alltid ideel. Hvertfall hvis det ikke står rett kulevekt på boksen. Gubben i disken valgte rett krutt til ei så lett kule, men burde sendt deg hjem med et krutt som står i ladeboken (som du selvfølgelig har lest 2-3 ganger før du begynte å lade) :?

Link to comment
Share on other sites

Dette er ei kule med same vekt som rekruttammunisjonen er ladd med, så du kan gå ut frå rekruttladningar og få eit (veldig!) forsiktig utgangspunkt. Rekruttammunisjon er det krav om at skal vera ladd så og så mildt. Hugs at 6,5g er om lag 100 grains, så du kan søka på begge vektane.

 

42 grains N11 bak ei 100grains kule virkar rimeleg.

Link to comment
Share on other sites

Sitering av overforstående innlegg er slettet jmonsen

Du kan trygt bruke 42grs til denne kula. Maks 41,7 er til ei langt tyngre kule, og tunge kuler treng mindre kruttmengde enn lette før trykket blir uforsvarleg høgt. Løpslengda gjer at utgangshastigheten blir lågare, men kammertrykket blir uendra. Du kan altså ikkje bruke meir krutt enn maks for å kompensere for tapt utgangshastighet pga kappa løp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Du har en veldig fin kombinasjon av kule og krutt, og har all grunn til å være optimist med hensyn til resultatet.

Jeg synes at du skal, gå for 42grain!

Bruk standard LR tennhetter, og sett kula dypt nok (minst 5mm kulehold, gjerne 6-7).

Da vil du ligge i et fornuftig "trykkområde", ikke for høyt, og ikke for lavt!

Da vil du helt sikkert få jevn, fulstendig forbrenning av kruttet, unngå soting etc.

Det kan hende du er av typen som liker å eksprimentere litt, da vil du sikkert endre på ting etterhvert. Liker du ting som virker og slår deg til ro med det, har du med stor sansynelighet funnet/valgt en kule, ett krutt og en trenings-ladning "for alltid" :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...