Jump to content

Reinsjakt - Spanderer simlekort på jaktkompis!


sakotrg

Recommended Posts

Hei Kammerfolk!

 

Jeg har i mange år hatt veldig lyst å ta en tur på reinsdyrjakt, men er amatør på området.

Prøver meg på en spansk måte å få med en litt erfaren villreinjeger som jaktkompis slik at det ikke bare blir en tur i fjellet med børse på ryggen.

 

Vil ikke karakterisere meg selv amatør innen annen jakt ettersom jeg har drevet med jakt og skyting i 25 år.

Det er for meg som for mange andre ikke en hobby, men en svært undertrykt livsstil i en ellers hektisk familiehverdag. :(

Kammeret har maaange dyktige jegere og skyttere og jeg håper at noen har lyst/tid og mulighet til å stikke med meg ei helg

som passer.

 

Skal sies at jeg ikke har kjøpt kort, men kan skaffe dette i området hardangervidda eller setesdal. Lokalkjente og vil bli foretukket,

men er absolutt ikke noe krav. Som tittelen sier spanderer jeg kalvekort på en jaktkamerat og satser på at det er en grei gulrot.

Jeg kommer til å selge kjøttet, men du står fritt til å beholde en grei part vederlagsfritt..

Om du bør rimelig på vei mellom sørlandet og Nore og Uvdal kan jeg hente deg så du trenger strengt tatt bare å pakke og

stille opp..

 

Jeg kan treffes på 90 94 14 11. Send gjerne ei melding hvis du ikke får svar så ringer jeg opp :)

 

Mvh

Lennart

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Tilbodet/planen din er fin den, og eg trur mange kunne tenkt seg å bli med på eit slikt opplegg. Den manglande responsen kan skuldast at du startar denne tråden sju dagar før reinsjakta tar til. Dei fleste har vel kryssa i kalendaren, lagt planar og er låst opp tidsmessig for lenge sidan.

Link to comment
Share on other sites

Er klar over det, men jeg vil helst ikke trenge meg med på jakt.. jeg vil tilby om noen er interessert.

Folk er som kjent opptatte i dag, men jeg haster ikke avgårde den 20 august. Uti september passer bedre for meg..

Har egentlig tenkt å jakte litt seinere ettersom båndtvangen er slutt 21, og har et jaktsugen rådyrbikkje ståene. :)

Link to comment
Share on other sites

Er klar over det, men jeg vil helst ikke trenge meg med på jakt.. jeg vil tilby om noen er interessert.

Folk er som kjent opptatte i dag, men jeg haster ikke avgårde den 20 august. Uti september passer bedre for meg..

Har egentlig tenkt å jakte litt seinere ettersom båndtvangen er slutt 21, og har et jaktsugen rådyrbikkje ståene. :)

Dra på reinsjakt du, for bikkja kan du vel neppe slippe på rådyra før den 25. sept....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...