Jump to content

Smygjakt med bue i Eastern Cape 4/7-16/7.


Norwegianwoods

Recommended Posts

Imorgen setter jeg meg på flyet for å smygjakte PG med bue hos KMG Hunting Safaris i Eastern Cape.

 

Det var meningen at jeg skulle dra for et år siden, men en skillsmisse medførte en "liten" utsettelse av det.

Men den som venter på noe godt osv. :)

 

Ungene avleverer jeg hos søstra mi som skal ta dem med på en 2 ukers ferie på Kreta samtidig som pappa jakter i Afrika.

Og jeg har fått klar beskjed fra ungene mine om at de skal være med neste gang jeg drar dit.

Det er bare å begynne å spare straks jeg kommer hjem :)

 

Jeg roter meg neppe inn på Kammeret mens jeg er der, men skal nok skrive en liten skildring med litt bilder når jeg kommer hjem.

Forhåpentligvis vil den inneholde noen bilder av døde dyr også :mrgreen:

Sorry NOAH :wink:

 

God tur til alle andre som reiser utenlands på jakt i disse dager :)

Link to comment
Share on other sites

Det kan du være f..n så glad for. Jeg gruer meg noe så grønnjæ...g.. Hvordan kunne jeg finne på å bestille noe så idiotisk som å sitte på planet av en pick-up, speide etter eksotisk vilt. Smyge timevis i noe helvete av bush, med torner, og pigger, og faen si oldermor over alt. Måtte kjøre hjem i den jævligste solnedgangen noensinne.. Fysj for noen farger. Komme inn i den primitive såkalte "gamefarmen" , få servert whatever de kaller :D mat. Grillet biff av kudu, spareribs av warthog... Yaaaahhk.

Har smakt på det for høflighets skyld.....

Sundowner my ass.... Her jeg kommer fra blander vi 60/40 sprit, tonic, ikke 30/70 som de gjør i den forbanna bananreplubliken...

Når det gjelder jakt, så er det så mye dyr at det blir for lett. Kan bare skyte et skudd ut vinduet. Teller opp om kvelden.

Hvorfor gidder jeg dette? Neste år blir det Alyania Tyrkia..... Not

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...