Jump to content

Noen som skal på NM med et Mag2 våpen det går an å låne?


Lindskog

Recommended Posts

I klubben er vi tre stk. som har meldt oss på Mag2, og ingen av oss har egne våpen til klassen. Han ene har fått lånt en gammel S&W 29, og planen var at alle tre skulle skyte med den. Fikk dessverre nylig beskjed om at det var maks to personer per våpen, så da står jeg brått uten våpen i Magnum 2. Er det noen her som skal opp å skyte Magnum 2, og som kunne tenke seg allernådigst å la meg gå en runde med våpenet? Jeg lover å ikke skyte bedre enn eieren med det. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Sekretær i klubben, som har stått for påmeldinger, hadde fått mail om det, så jeg har det fra henne. Var visst pga. tidsmangel, at man ikke hadde tid til å gå så mange runder at 3-4 personer kunne dele på ett våpen. Jeg kan jo se den, så dette er ikke en klagetråd. Jeg har bare veldig lyst til å delta i alle klassene når jeg først skal kjøre så langt.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Du kan få låne min. En ny 629 Stealth Hunter. Jeg ser at 2. runde skal vi skyte samme lag (11.30). Så jeg foreslår at jeg kan bytte og skyte mag2 på morran så kan jeg skyte mag1 samtidig som du skyter mag2.

 

Høres det ut som en plan? Og: Jeg legger ingen restriksjoner på resultatet ditt kontra eieren sitt :)

Link to comment
Share on other sites

Hjertelig takk Gunner. Det tilbudet tar jeg gjerne. At du til og med har oversikt over når jeg skal skyte, det er ikke dårlig. Fint at du ikke legger noen restriskjoner på resultatene, men du skal nok ikke bekymre deg for å bli slått med ditt eget våpen. Jeg har totalt skutt ca. 20 skudd med 44 magnum til nå. Så du bør nok ikke miste noe nattesøvn over det. :lol:

 

Takk til deg også Geir, men da tar jeg Gunner på tilbudet hans siden han var først, og siden han har full oversikt over hvem som skal skyte når.

 

Takk igjen til begge to, flott med sjenerøse og hyggelige skytterkollegaer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...