Kimbern Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Hei! Jeg har en Smith & Wesson M&P 22. Den går litt til venstre, og kan kun reguleres horisontalt på baksikte. Er det noen som har gode sikter på sin M&P? Jeg har forstått det slik at siktene går overens på disse, slik at siktene på en grov M&P kan brukes på min 22 M&P. Er det korrekt? Hvor er det beste stedet å bestille sikter som er gode, og som kan skrus rett på min Smith & Wesson M&P 22? Brownells? Noen som vet om andre brukbare utstyrssider det er lett å bestille fra? Takker for all hjelp der ute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klatrechris Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Hei Siktene går overens men på mp22 er de levert i plast da sleiden er av annet mykere materiale enn storebror. Hvis du skal sette på fra storebror anbefales å file de og gjøre siste montering med locktite under for å forhindre at du ødelegger sleiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Think! Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Jeg har S&W 1911 frem/bak sikte av Novak dot typen til salgs, kr 150 for settet. De var montert på min S&W 1911 Pro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts