Papz Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Sliter litt med å finne noen som selger Acragel beddemasse... Tror Midway hadde tidligere, men finner det ikke nå. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i Norge? eller må jeg til det store utland... eller noen som kan selge meg noe, nok til et beddeprosjekt? Takker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tika Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Landrø har det i sortimentet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 J&F selger det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propell Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Du spør ikke om råd, men jeg drister meg til å gi et allikevel. Drit i Acragel og gå for Locktite A1. Jeg har brukte begge deler og A1 er mye lettere å jobbe med. Acragel er mye mere flytende. På en av børsene jeg beddet med Acragel var beddemassen forstsatt myk etter et år. Og jeg slurva ikke så fælt med blandinga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
30Ihmsa Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Må si meg 100% enig med propellen. Locktite er en drøm å jobbe med. Koster litt, men er verdt hver eneste krone;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts