Jump to content

Kapping og kroning av løp på S&W M686


DVC

Recommended Posts

Er det noen som kan anbefale eller fraråde en børsis på en slik jobb? Jeg har i utgangapunktet tenkt på Børselars, men om noen andre vet om en annen som gjør bedre jobb så tas tips imot med takk. Eventuellt hvem man ikke skal levere den inn til. En kompis fikk skamfert sin 625, så jeg er litt skeptisk :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ikke hos Børselars går jeg utifra? Jeg har aldri hatt noe der, men hører fra andre at de gjør bra jobb der.

 

Eller så er jo ikke kapping og kroning fryktelig avansert da, er nok mange kompetente folk som gjør det på en overbevisende måte. Det er nok ikke et must å sende den til Norén bare for det, for å si det sånn.

 

Mange tråder om børsemaker og revolver her på Kammeret hvis du søker litt.

 

EDIT: Her, fiksa det for deg. :mrgreen:

 

:arrow:http://lmgtfy.com/?q=b%C3%B8rsemaker+re ... ammeret.no

Link to comment
Share on other sites

Nei, han sendte den inn til en børsis i g-sport mener jeg å huske. Jeg er litt fristet til å prøve selv også da jeg har en kompis med fres. Prøve å kappe til 5 tommer og se først hvordan det blir.

Link to comment
Share on other sites

Ja, selve kappinga kan du jo gjøre med baufil hvis du vil, så det skal jo gå. Det er vel så vidt jeg forstår kroninga som er kritisk, og der kan du enten bruke garasjemekkløsninger eller kjøpe eget verktøy. Personlig tror jeg vel uansett at en dreiebenk er å foretrekke for å få det helt perfekt. Litt lektyre:

 

viewtopic.php?f=38&t=77809

 

viewtopic.php?f=38&t=28902

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...