Jump to content

Håpefull jaktmann rapporterer!


Hokusai

Recommended Posts

Hei!

 

Først vil jeg gratulerer alle med det som slår meg som et saklig og informativt forum!

 

Jeg er en bygutt (tromsø) som nettopp har avlagt jegerprøven, og gleder meg vilt til høsten! Jeg har aldri vært på jakt før, så jeg kommer nok ikke til å være den mest aktive her på forumet til å skrive innlegg, men heller luske rundt å ta til meg lærdom.

 

Det kan forventes at jeg blir å stille noen dumme spørsmål fordi jeg rett og slett ikke vet bedre! :lol:

 

ellers kan det nevnes at jeg er på utkikk etter et 6.5x55 lings-våpen, og som skrevet over har jeg lite peiling, så her kan noen på forumet gjøre seg noen penger på min uvitenhet så snart våpensøknaden er innvilget. ;)

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hit skal du være. 6.5 e et flott alsidig kaliber ta en tur på våpen andressen xxl eller gmax, kansje dem har på maritime men tvile trur dem har. Men vurdere du brukt e salgs forumet her inne og finn.No en god plass å bynne. Ka du tenke å jakte da? Du nevne ikke no hagle eller no sånt. en våpen søknad e vell gyldig i et år. du betale per søknadsrunde ikke per våpen, så om du ikke har søkt og vurdere hagle med et seinere tidspunkt skade det ikke å slenge på en ekstra søknad :)

 

Sent fra lomma

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...