Jump to content

Lettere å sjekke inn med våpen


villreinjegeren

Recommended Posts

Disse har også gjort en jobb vedrørende dette http://www.dja.dk/" target="_blank" target="_blank

Ved å legge tilrette for reisende jegere, og i møter med flyplassledelsen på Billund Lufthavn i DK

 

Men dette burde jo være en oppgave for NJFF "å legge tilrette for jegere" :oops: - er nok folk på Hvalstad til det nå....

(fremfor å bruke tid på å verve nye medlemmer på strømavtaler - er ikke det jeg har tenkt min kontigent skal brukes til)

Link to comment
Share on other sites

Da tror jeg reisetilbyderne i Norge må samordne seg tilsvarende og det vil bli et lerret å bleike, er jeg redd

Men selvfølgelig dypt ønsket, både for våpen- og trofeer på tur....

Både SAS og Norwegian ordner det fint med frakt av våpen i Europa, hva jeg kjenner til. Heller dette med våpenavgiften (som med momsen) som er uklart.

Blir ikke klok, hverken fra N eller hjem til N fra destinasjoner, på hvorfor det behandles forskjellig i skranken om det er 2, 4 eller 16 jegere med våpen.

Her burde det vært ordnet en standard så godt som, med direkte kontakt til flyselskapene, fra tilbyderne i felleskap. Og det er eneste vei å ordne dette på, uavhengig om du reiser med den ene eller andre.

Link to comment
Share on other sites

SAS tar denne på strak arm, og ballen har begynt å rulle, vi skal se at vi i orden en slik service også på GArdermoen, da er det vel verdt å satse på SAS i fremtiden når vi skal på jakttur og skal bruke fly.

Man skal se at vi vil klare å få til enda flere og bedre avtaler med SAS og ja selvsagt andre selskaper.

 

http://www.facebook.com/SAS/posts/13612 ... re_comment

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...