Jump to content

Optikk frå USA - Priseksempel


Marlinman

Recommended Posts

1 stk. Nikon Monarch Gold 2.5-10 x 50, Tysk #4

Høvelege Butler Creek flip up linsedeksel

1 sett Warne Maxima lave 30 mm ringer.

Frå The Optic zone

Levert i min postkasse kr. 5135,19, alt inkludert (Frakt og MVA)

Leveringstid 8 dagar

 

Tilsvarande frå Midway kr. 7235,- eks. frakt

 

MEN same kikkertsikte har XXL til kr. 5099,- på sin webshop!

 

Konklusjonen vert då at eg fekk ringar og linsedeksel "på kjøpet" og at eg måtte venta 5 dagar lengre enn om eg hadde kjøpt på XXL. Og at XXL har gunstige prisar på Nikon optikk! (Og at Midway er dyrt, men det viste ein vel frå før..)

 

Kikkertsiktet gav i alle fall eit solid fyrsteinntrykk, så får eg heller leva med at eg ikkje sparte tusener på tusener....

Link to comment
Share on other sites

Asterix har sjølvsagt eit poeng her om den norske forhandlaren hadde levert meg eit nytt sikte omgåande utan å nytta seg av retten sin til først prøva å reparera feilen. Då må den norske leverandøren pakka ned siktet og senda det til autorisert serviceverkstad, som eg tvilar på at finnest i Norge. Siktet vil bli liggande leeeenge på bakrommet til forhandlaren før han sender det og verkstaden har ventetid.....

 

Eg har hatt eit par tilfelle av garantireparasjonar på produkt produsert og kjøpt i USA. Det har utan unntak vore speed & service og "no question asked". Dessverre har eg ikkje hatt same erfaring med garantireparasjonar i Norge. Dette gjer at eg tek nett dette problemet med stor ro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...