Jump to content

Multi- klubbmedlem


Luft

Recommended Posts

God Morgen!

 

Jeg er nå medlem av 4 skytterklubber og det begynner å bli dyrt å betale medlemsavgifter.

Har forstått det slik at man kan få tilbake deler av disse kontigentene fra norges skytterforbund..?

 

Er der noen som vet hvordan dette fungerer? hvordan går man frem og hvem kontakter man?

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har funnet ut av det, men skyt meg gjerne om jeg tar feil.

 

Medlemsavgiften man får fra klubbene består av en del som går til klubben og en annen del som går til NSF.

Det er derfor opp til hver og en å gi beskjed til klubbene man er medlem av, at man kun skal betale klubbkontigenten, slik at man slipper unna NSF-kontigenten med mer enn 1 gang pr. år.

 

Er det noen som vet hvor mye den årlige NSF-kontigenten er på?

Dette blir noe å ha i bakhodet til neste år, tror det er vanskelig å få tilbake noe når man først har betalt.

Link to comment
Share on other sites

Det var billig..

 

Den billigste årskontigenten jeg har betalt i år har vært på 500kr..dyreste 750kr..Dette er mer enn dyrt nok

 

så om jeg da slipper å betale de 225kr til forbundet 4 ganger har jeg spart 675kr!! (..hihi...)

 

Edit: Nei det blir mer, 825kr spart....Jeg misforsto det du skrev der gitt.. :overrasket:

Link to comment
Share on other sites

Pr nå er det 225 pr "voksen" medlem til NSF pluss evnt krets kontigenten. Så kommer klubb i tillegg, men husk at en må betale kretskontigent pr krets man er medlem av og bare 1 stk forbundskontigent og det er til den klubben man er hovedmedlem....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Ja takk, tror jeg begynner å få taket på det nå - full betaling til hovedklubb og deretter få trekt fra 225-275kr på de andre regningene fra Bi-klubbene.

 

Har betalt fullt opp i et par år nå og har ingenting imot å støtte NSF med 4 kontigenter egentlig, men nok er nok fra 2014 av :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...